2024. február 27., kedd

2023. április 19.

Reggel 7-re mentem dolgozni. Fekete lapokra sárga duplót vagdostunk-ragasztgattunk, az elején nehéz volt, de belejöttem. A végén persze belenyestem a kisujjamba.
Hazafelé leszálltam a színháznál, Kornival a DM-nél találkoztunk, elköltöttünk 4e Ft-t, aztán átmentünk a Mekibe, ott is elköltöttünk 4e Ft-ot, majd beugrottunk a 100 pénzesbe kávékat venni és ott is elköltöttünk 4e Ft-ot. Mivel Laura beteg, a HC pedig zárva volt, így mentünk haza.
Kezdődik a ballagási időszak, a tanárok megint erőszakoskodnak, hogy vigyünk fenyőgallyakat meg virágot a díszítéshez. Részben megértem, részben meg egy fél kertet megölni egy pár órás esemény miatt… Ráadásul, akik erdő mellett laknak, külön nyomás alatt vannak, hogy erdőben sok fenyő van…, persze, csak legálisan nem lehet kihozni onnan.
Ahogy a Gárdonyi téren ücsörögtünk, egy turista bácsi kereste az Eger-feliratot. Kifejtettem Korninak az álláspontom, hogy mennyire idétlen ez a városfelirat. Régen, mikor még csak egy-két nagyvárosban volt, akkor tök jó volt, de így, hogy már a legkisebb pusztán is van, már unalmas. Előjött a kunmadarasi felirat, ami egyébként nem a falut szimbolizálja, hanem az ottani motorsporttal van valami kapcsolatban, ami Kunmadár néven fut; a felirat szerint KNMDR. Erre mondtam, hogy talán nem futotta magánhangzókra? Mire Korni: GR…
Hazafelé bandukolva Korni említette, hogy orchideát kér szülinapjára. - Majd kapsz egy mezei orchideát. - De az védett. - Akkor egy fényképet róla. - Egyébként nem kap, mert nagyon drága ahhoz, hogy jövő hétre kinyírja.
Korninál is volt olyan óra, mint 9-ben Andrinál, hogy zenére kellett festeni (nyilván, hiszen ugyanaz a tanár). Korni ezt alkotta, nagyjából ugyanazokra a zenékre. Amúgy klassz ez a feladat, főleg ez a négyes felosztás, hogy 45 perc alatt 4 dal, vagyis egy dalra van pár perce reagálni és megfesteni és remek dalokat is ad! Már csak festeni kéne megtanulni…
3. raz: (nem tudom kiolvasni, mi ez)
4. rajz: Ry Cooder: Cherry ball blues (ez szerintem a füzesgyarmati hosszú, egyenes út). 


András idén is beebot-versenyeztet, már nagyon követni sem tudom (és nem is követem), hol jár a történet, de ez itt Pakolotron 2000, amint kap egyet a fejére a robotmedvétől:



Ez pedig a teljesen felásott (végre) főőőőd a konyhaablakból fényképezve:

Nincsenek megjegyzések: