2023. december 15., péntek

2023. március 20.

A 8:35-ös pesti busszal járok dolgozni végül, ami lerak a vasútállomás bejárati útnál, onnan 15-20 perc bekommandózni a munkahelyre. Nem a legjobb megoldás, de jobb, mint a heringes 9:17-essel késni vagy a 8:15-össel 40 percig lófrálni a büdös váróban a hajléktalanokkal. A pesti busz is tele van egyébként, 1-2 maradék hely van már csak Mónosbélben, de a 90%-a leszáll Egerben, Pestre már új emberek mennek. A fenn maradó 10% 1%-a meg lemegy cigizni, vagy – mint ma: kutyát pisiltetni. Egy kiskutyás pár sétált le a várakozás 10 perce alatt a buszról, de amikor visszajött, valaki elfoglalta a helyüket. Nem tudom, történt-e a tévedés átbeszélése, vagy egyből egymásnak estek, én már a veszekedésre figyeltem fel: állítólag, aki odaült nem akart elülni. Mikor már majdnem összeverekedtek, valaki bekiabált az első sorokból, hogy fejezzék be.
14-kor mentünk Kornival plázába. Berámoltuk a cuccainkat a kis csomagmegőrzőbe, aztán másfél órát vártam rá, míg ő a kozmetikusnál 8e Ft-ért sírt. Szó szerint potyogott a könnye néha, annyira fájt neki a „tini arckezelés”, a végén meg ott hagyta a csaj valami pakolással, ő meg nekem írogatott, hogy mindjárt összepisili magát. Mondtam, hogy menjen ki összekent fejjel és kérdezze meg, hol a vécé, de természetesen nem ment ki és azt se akarta, hogy én bemenjek szólni.
Utána felmentünk kajálni. Rábeszéltem a kínaira, de nem ízlett neki, én viszont így rengeteget ettem, pedig tényleg vacak volt, nem volt friss már. Szarul is voltam hazafelé.


Korni megint hegedülne, szeptemberben újra akarja kezdeni. András engedi, szerintem teljesen fölösleges, régen se szerette.
Biológiából egy ötoldalas, grafikonos beadandót kér a tanár egy olyan témáról, amiről az internet 200 honlapja ugyanazt a 3 sort írja. Nem nagyon értem, miért van szükség ilyenekre 9-es nyelvi tagozatosként, mert Andri biológia tagozaton nem csinált ilyeneket. Mondjuk, nem is ugyanaz a tanárjuk.
Leszedtem Sunny bundájáról két kommandós kullancsot, meg két csíkos hátú bogarat kergettem végig a konyhán. Jön a tavasz...
Chii megvette a jegyeket A végére. Május 27. szombat, Radnóti színház, második sor közepe.

Nincsenek megjegyzések: