2023. december 15., péntek

2023. március 23.

Dzsekiben mentem munkába, még majdnem fáztam. Egész nap fájt a fejem. Bementem az irodára megkérdezni, hogy jöhetek-e áprilisban délelőtt, Főnök volt benn, elsőre, minden kérdés nélkül átírta.
Korni rábeszélt, hogy munka után menjünk el pizzázni, így, miután végeztem, átsétáltam a parkon és beültünk a Királyba. Ő pizzát evett, én falafelt. 



Utána még elmentünk fagyizni meg bementünk 5 percre a HC-be. Szerintem én most voltam ott először, Korni körbe is vezetett a játékszobákon. Nagyon pöpec kis hely…, kár, hogy engem nem érdekel egyáltalán a virtuális játék.


Andri ma este koncertre ment. 13 éves kora szereti ezt a bandát. Amikor híre jött, hogy jön Pestre, természetesen menni akart és András szó nélkül kifizette a koncertjegyet. Ez kb. akkora élmény lesz neki, mintha engem anno elvittek volna a Guns N Roses-koncertre. Mondjuk, én 14 éves voltam akkor, ő meg 16, és engem nem kísért volna el a legjobb barátom meg még jó pár haver. Nézegették az utat az állomástól a helyszínig, állítólag gyalog oda lehet érni 1 óra alatt (3 km), miközben el kell menni egy „csicskabódé” mellett…, ami egy kis, valószínűleg már bezárt újságosbódé volt. Andri megint szavakat alkot...

Kutya-macska benn chillezik:

Nincsenek megjegyzések: