2023. december 9., szombat

2023. március 13.

Munka után leszálltam a hazafelé buszról, mert terveztünk együtt plázázni Kornival. Míg meg nem érkezett, beszaladtam a Spárba és vettem tejet, kiszáradt fánkot és egy nagy zacskó sós mogyorót Andrásnak a szülinapjára. Jött Korni, vacakul volt, sztornózta a lógást, így az első busszal elindultunk hazafelé. Nem haza, mert át kellett ugrani Bélapátfalvára az igazolványáért. Mónosbélen rájöttünk, hogy pesti buszon ülünk, vagyis 30 Ft nem lesz elég kettőnknek a plusz jegyre, amit a 10 perces útért kellett fizetni, hanem 300 Ft lesz az autópályadíjjal. Hirtelen annyira meglepődtem, hogy nem jutott eszembe, hogy leszálljunk és menjünk a következővel és senkinek eszébe nem jutott se feldobni ezt a nyilvánvaló ötletet, se adni 10 Ft-ot, amennyi hiányzott. A buszos nem akart elvinni 10 Ft hiánnyal, így némi vergődés után Korni teljesen véletlenül, a 20. zsebében talált egy 10-est. Teljesen idióta voltam, hogy nem szálltunk le, de annyira nem számítottam rá és akkora tapló volt a buszos, hogy teljesen leblokkoltam. Bélán besétáltunk a hivatalba, pár perc alatt elintéztük és még mosdó is volt. Visszafelé felvásároltuk a pékséget.
Klassz nap volt, de bekaphatja már a közlekedés!

Nincsenek megjegyzések: