2023. július 15., szombat

2023. január 29.

Nekem is elkezdett fájni a torkom, mikor tegnap felébredtem – megint Kornira. Ugyanaz volt, mint korábban, hányás, de most már ő is azt mondja, hogy a taknyot hányja. Mikor András elment, kifeküdt a pamlagra, visszaaludt. Én bevettem egy Advilt és mentem dolgozni. Aztán az éjszakát végigvergődtem 1 pléd és 2 vastag takaró alatt pulóverben. Covid-szerű tüneteim voltak, fázás, taknyolás, torokfájás, de reggel 5-kor vettem be Advilt és jobban lettem. Fázok, pedig fűtünk, András szerint lerohad róla a gatya. Mondjuk, róla 20 fokban lerohad.
Kijöttek Krétára a féléi értékelések. Andri ebben a félévben még próbálkozott; az irodalom 5-ös lett még a Szoviár-féle fakultáció miatt, a nyelvtan 4-es. Angol, hiába tud mindent, az 1-es szódogái miatt csak 4-es. Matek 3-as, ami jó, töri 3-as, ami nagyon nem.
Korni fordítva: nyelvtan 5-ös, irodalom 4-es. A matek még mindig 5, fizika, föci, német 4. A készségtárgyak és az informatika is. Nincs 3-asa, természetesen.
Este, 21 óra körül, már nem először, észrevettem, hogy nyitva van a bejárati kapu. A kutya fenn feküdt a helyén. Nem tudom, mi ez, ki mászkál vagy hogy nem megy ki rajta a kutya (valószínűleg nem veszi észre, bár így még kevésbé értem).
Andri kopasz megint, András reagált is ezzel kapcsolatban egy reklámszövegre: „Ha aggódsz a fiad kopaszodása miatt, keressen fel egy bőrgyógyászt.” - Inkább pszichológus kellene.

Nincsenek megjegyzések: