Teljesen meglepődtem, mikor megtudtam, hogy van hatosztályosban szóbeli elbeszélgetés, leginkább azért, mert elképzelni sem tudtam, mit tehet hozzá az értékeléshez, nem láttam semmi értelmét. Különösen Korni esetében, mert annyira rossz lett a félévije, hogy ha maximum pontos felvételit írt volna se jutna be. Természetesen nem is volt értelme, még Laurának se, akinek elég nagy esélye van bejutni félévi alapján. Korni volt az utolsó előtti a listában, míg mindenki kiöltözve, nagy doboznyi oklevéllel állított oda, ő farmerben és oklevelek nélkül. Durván 5 percig volt benn, szerintem, amikor már betette a lábát, tudták, hogy nem fogják felvenni. Andriról kérdezték volna, de nem tudta megmondani, melyik tagozatra jelentkezett, aztán beszélgettek az osztályfőnökéről…, nem vele, hanem a tanárok egymással. Kérdezték tőle, van-e valami funkciója az osztályban, de szerintem már nincsenek funkciók az osztályban: nincs osztálytitkár, felelősök, legalábbis ezer éve nem hallottam ilyenről. Nagyjából 3 szót mondott összesen, ebből 2 a „nem tudom” volt. Ami furcsa volt: volt olyan szülő, aki bement a gyerekkel a vizsgára. A tanár még direkt meg is kérdezte, hogy be akar-e menni. Tőlem nem kérdezte meg (nem álltam a közelében), de be nem mentem volna…! Szóval szerintem teljesen komolytalan volt az egész, ami nem baj, de akkor minek csinálták?!
A Molyon, a sütős zónában láttam valakinél túrós buktát, és gondoltam, hogy én is megsütöm. De hiába tűnik úgy, hogy tökéletes a tésztám, valahogy mindig vacak lesz a belőle készült kaja. A fánk is csak akkor lett jó, mikor Szilvi receptje és instrukciói alapján csináltam. A túrós se lett most jó…, összekelt a tepsiben, majdhogynem egy darabba sikerült megsütnöm és másnap már ehetetlen, gumis volt az állaga. Nem tudom, mi lehet a baj…
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése